Låt mig få sova

Då sitter man här på trappen igen och väntar på att John Blund ska komma och dänga till mig i huvudet så att jag nästan inte hinner in till sängen! August ligger där redan, lite avis på han faktiskt... 
 
Ååååh jag är så himlans otaggad inför imorrn när skolan börjar, om jag ens kommer upp så kommer jag att va död när jag väl kommer dit... Blir inte många knop gjorda då! Men måste dit, har en massa saker att göra och det är 3 veckor kvar tills det ska va klart ! Så jag är ju inte den smartaste som lägger mig och läser körkortsboken istället för elböckerna... Förstår inte varför jag gått och blivit så anti att plugga, det har aldrig varit ett problem förut... 
 
Nääe usch, nu tänker jag nog krypa ner med August och försöka sova ändå.
Sara plattade håret på mig idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0