Jag är inte Askungen

Jag förstår verkligen inte varför jag får för mig en massa konstigheter. Visst, jag skulle älska att ha någon som jag kan få kalla för "Min", och veta att denne älskar mig, men det har jag ju inte direkt, så jag förstår inte varför jag håller på och får för mig att någon ska stå och vänta på mig när jag går ut eller att någon ska vara lite smått creepy och köra förbi mitt hus några gånger om dagen bara för att kolla om jag är ute, eller att jag helt plötsligt ska bli nerbrottad i sängen och få mitt livs åktur. Jag förstår verkligen inte varför jag får för mig sånna där saker, jag menar, varför skulle det ens vara någon som gör så...? Jag har inte direkt gjort det för någon så jag kan inte förvänta mig att någon gör det mot mig heller. 
 
Jag vill ha min Prince Charming, men jag har inte någon sån. Möjligtvis kudden isåfall men det är väl det närmaste jag kommer.. Det är faktiskt lite jobbigt att inte ha någon man vet kommer förbi och myser med en utan att man ens frågat. Jag trodde jag hade en, men det hade jag tydligen inte, jag måste ha drömt det eller något..
Jag försöker och försöker och försöker, inget resultat, inte ett enda skit... Jag orkar snart inte försöka nå mera, det kommer bara en massa skit mellan hela tiden, det känns så himla fel allting, kan man inte bara få slå på nånting riktigt hårt så man tappar känseln för en liten stund?
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej

2016-10-18 @ 04:34:57
Postat av: Anonym

Hejsan

2016-10-18 @ 04:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0